Hverdags opplevelserMeninger & Debatt

Blir det Norges dyreste kontorplasser?

Regjeringskvartalet – det nye, blir ikke bare 10 ganger dyrere enn først antatt, men her blir det vel noen 3-5.000 mennesker som skal ha sin daglige kontorplass, og da blir kostnaden på 53 milliarder fort omregnet til ca 10 millioner pr kontorplass … og det er jo bærekraftig i disse digitale fremtider….

Vel, dagens tanke refleksjon går ikke til dem som selvfølgelig tjener landet og som bør ha en god samlet kontorløsning. Det er jo tross alt regjeringen med mye ekstra sikkerhets og krav til bygg!
Tanken går til vanlige folk og hvor lett våre millarder pøses ut ….. 

Se mer info her fra Statsbygg.   Illustrasjonen er lastet ned fra Statsbygg.

Når flytter de inn: Se her . 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *