Hverdags opplevelser

Helg i Costa Blanca og fremdrift for en bedre helse

Jeg har sagt at jeg nå i 2025 må ta bort etterdønninger etter covid tid med overdrevet kjøleskap ran som har satt spor som en moderne ting på magen akkurat som disse udyra som har gjort at tøy har krympet i skapet. I gamle dager benyttet man vaskebrett og  nå bruker man vaskeball, derav min moderne mage. Ja, jeg hadde en periode også som gjorde at jogging etc. var vanskelig. Sånn går det når man skal være med å løfte et piano for den norske Operaen. Som aktiv foran PC til daglig blir det jo veldig mye “stille sitting” og ofte god mat. 
Vel, for meg som alltid hadde vært tynn frem til de siste år, har nå besluttet at jeg må jo slanke bort litt, og bedre form generelt skader ikke. 
Som koordinator på digitale flater og SoMe for SlankeGuiden.com  har jeg jo tilgang til mange retnings linjer og hjelpe tilbud . Jeg skal i alle fall bevege meg oftere og spise litt sunnere generelt.
I går lørdag var jeg på helgetur i Costa Blanca og var ute å gikk med “Nordic Walking” staver i solskinnet.
Herlig 🙂 

Jeg er fortsatt i tenkeboksen på metode og om jeg sier ja til  å være  «forsøks kanin» som kanskje skal deles offisielt på nett i SoMe m.m. i regi av SlankeGuiden.

Uansett, oppstart blir ikke brått, men i slutten av januar og inn i februar. 
Nå skal jeg ut igjen å slikke D-vitaminer. Denne boken fra Ewa Dabowska leser jeg ferdig i kveld.