Hva hvis sannheten ignoreres?
President Trump holder en tale til FNs generalforsamling. Se video under.
Jeg skriver her et innlegg på min blogg for å poengtere at vi må reflektere mer over hva som skjer
i denne verden og hvilke standpunkt vi tar når sannheten ikke passer oss.
Man kan si mye og mene noe om både FN og Trump. ![]()
Skal vi ha endring, fred, bærekraft og innovasjon i verdens utfordringer, så er det ikke noe tvil om at debatten og kommunikasjonen må ut av sitt «normale spor» !
Borgerne av UN er statister og brikker i maktens spill med media og politisk korrekthets filter.
Man kan mene mye om Trump, men skal vi få handling og en bedre endring av verden, må vi ha flere som han som tørr å utfordre og gi debatter åpning for å tale/mene noe som strider mot det normale opplagte ulogiske handlingsrommet maktspillet kontrollerer.
Jeg mener ikke at man skal være enig i alt Trump sier, men mitt poeng er at endringer og nye meninger og resultater som verden (ikke minst UN og Europa) trenger kommer aldri til å være bærekraftig hvis det fortsettes i samme spor.
«Reflektert fornyelse med resultater for menneskeheten fremfor tåkeprat – ja takk!»