Freelance OppgaverUtvalgt

Kjenner jeg noen vinn-vinn WebTV/Podcast/video/media frilansere som søker litt Spansk sol?

Kjenner jeg noen som vil bygge dette konseptet sten på sten basert på vinn-vinn i solen med meg?
Planer for promo osv. før covid stoppet naturligvis , og så har prosjektet ikke hatt særlig ny fremdrift .

Jeg, K.E.Larsen Consulting for NetBiz & Media, koordinerer også annet digitale /SoMe for Skandinavisk, globalt og lokalt publikum, slik at følgere /seere kan komme raskt opp i hyggelige tall ved kun video -og hybride møteplass/arrangement streaming/podcast konsept. i Spania .

Kan også benytte samme crew/partner på andre eksisterende konsepter i Norge og Sverige m.m.


Ikke lønn fra start eller honorar pr. oppdrag – bare vinn-vinn , absolutt eierskap, mange muligheter, erfaringer og tæring etter næring.

 Opphold og sol – gratis! 

Vi bygger Spania.TV sammen og du står foran og/eller helst bak kamera med eget utstyr ,
redigerer, er SoMe /prosjekt  flink osv. .La meg høre hva du kan og kunne tenkt deg å bidra med!. 

Promo først – investorer annet med fortjeneste fordeling etterpå.

Send melding på WhatsApp +47 47228845 . OBS Kun melding først , takk 🙂 

Er du/dere også media selskap eller aktiv/passiv investor ta gjerne kontakt for en hyggelig  prat.

NetBiz & Media have 5 websites in CostaBlanca + SoMe account and groups. 
From 2026, activity in the Costa del Sol increases

TeamSpain NetBiz & MediaSpaniaTV  #webtv #streaming #youtubechannel #SpaniaT