Kun 5 uker til jul!
![]()
![]()
![]()
I Norge og ellers i Europa har handelen, julebord og stress aktivitetene startet for lengst.
I år synes jeg at man skal kose seg med god mat, men alt det materialistiske kappløpet krever av oss, burde modereres. Det er krig, konflikter og såkalte demokratiske organisasjoner som innskrenker vår reflekterende frihet. I denne galskapen, må vi ikke kjøpe oss lykke eller vennskap, men vise raushet på medmenneskelig plan med å ta hodet bort fra mobilen!
I julen 2024 bør man stoppe opp litt i tids klemma og finne tilbake til kjærligheten, vennskap og de små verdiene som gjør oss glade og derfor kan lade batterier for et bedre 2025.
Husk det kreves bare en liten ansikts muskel (smil) som kan forandre dagen til noen nær deg!
Ikke stress og ikke overdriv verken på budsjett, gaver eller pynt.
En fredelig julestress tid ønskes til alle mine blogg venner !