Hverdags opplevelser Når ungdommen sitter mest på innsiden, er alt egentlig i rute. 5. March 2026188 Views Kjell E. Larsen Tusen takk for alle bursdagshilsener i går!Det er rørende å oppdage hvor mange som faktisk husker dagen… selv om kroppen nå tydeligvis mener jeg er eldre enn jeg selv føler meg.Svimlende mange FB meldinger, slik har verden blitt …..Heldigvis gjelder fortsatt regelen:Når ungdommen sitter mest på innsiden, er alt egentlig i rute.Takk for alle meldinger, telefoner, humor og varme ord –det gjorde dagen ekstra hyggelig!