Nytt sykehus på Aker i Oslo
160 Views
0 Comments
helse, helseklynge, Nye Aker, Nye OUS, psykisk helse, somatikk, Sykehus
Kjell E. Larsen
I 2031 skal det bygges et stort akuttsykehus. Dette skal være lokalsykehus for flere av Oslos bydeler. På Aker samles også det meste av sykehusets behandling innen psykisk helse og avhengighet.
Det har vært mange eksterne og interne meninger om Nye Aker.
Jeg har hatt noen konsulentoppgaver innen helsesektoren , pasientflyt på sykehus m.m. (se kelarsen.com og kelinor.com) tidligere og er derfor generelt opptatt av nye sykehus.
Derfor deler jeg denne videoen fra Oslo Univeritetssykehus. HSØ på min blog.
Veldig fin informasjon.