Kjenner jeg noen vinn-vinn WebTV/Podcast/video/media frilansere som søker litt Spansk sol?
Kjenner jeg noen som vil bygge dette konseptet sten på sten basert på vinn-vinn i solen med meg? Planer for
Read Morewww.FreelanceKjell.blog
Kjenner jeg noen som vil bygge dette konseptet sten på sten basert på vinn-vinn i solen med meg? Planer for
Read MoreRegjeringskvartalet – det nye, blir ikke bare 10 ganger dyrere enn først antatt, men her blir det vel noen 3-5.000
Read MoreJeg har drevet med eiendom som konsulent og megler .Å gi bort en tomt på månen som gave med alle
Read More